مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 13:202023-08-07سياسي

امروز به کاظمی آشتیانی های حوزه رسانه نیاز داریم


رییس حوزه هنری گیلان با بیان اینکه امروز به شدت به کاظمی آشتیانی های حوزه رسانه نیاز داریم، تاکید کرد: می توان از جهاد دانشگاهی توقع خط شکنی در حوزه رسانه را داشت.

- ایسنا/گیلان رییس حوزه هنری گیلان با بیان اینکه امروز به شدت به کاظمی آشتیانی های حوزه رسانه نیاز داریم، تاکید کرد: می توان از جهاد دانشگاهی توقع خط شکنی در حوزه رسانه را داشت.

سید رسول منفرد در جریان بازدید از تحریریه ایسنای گیلان، ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی، به تقارن معنادار 16 مرداد با روز خبرنگار اشاره کرد و گفت: ما در جهاد دانشگاهی شخصیتی به نام مرحوم کاظمی آشتیانی را داریم و کتاب داستان رویان به معرفی شخصیت، زندگی و فعالیت های ایشان پرداخته است.

وی با بیان اینکه مرحوم کاظمی آشتیانی موفق شده ذیل مجموعه جهاد دانشگاهی کاری کارستان را به انجام برساند، عنوان کرد: کاری که مرحوم کاظمی آشتیانی در راستای تولید علم و حل مسئله مردم کرده را نمی توان از خیلی از ساختارهای رسمی و جا افتاده کشور انتظار داشت؛ در واقع مرحوم کاظمی توانست پژوهشگاه رویان را تاسیس کند و ابرپروژه سلول های بنیادی را به نتیجه برساند که این اتفاق مهم در ساختار جهاد دانشگاهی رقم خورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز به کاظمی آشتیانی های حوزه رسانه نیاز داریم

امروز به کاظمی آشتیانی های حوزه رسانه نیاز داریم